31 października 2008

Klaruje się...

Pierwszy śnieg na mojej górze stopniał. Tak, jak pomału topnieją we mnie emocje, uzbierane przez ostatnie sześć lat.
Dostałam wspaniały prezent, nagranie słów, których słucham tak, często, jak tylko mogę. I wbijają się w moją pod i świadomość dobre słowa, o tym że zasługuję na miłość, szacunek i wsparcie. Dotarł też do mnie sens życzenia sobie czy komukolwiek POMYŚLNOŚCI. Teraz, gdy coraz częściej myślę o sobie dobrze, takie życzenie ma sens :)

Życzenia

...i niech już będzie
ciepło między nami
przestrzeń spokojna
bez złych słów.
Niech będzie światło
pełne przyjaźni:
księżyc nocą
a słońce w dzień
miłości ślad.
Niech będzie tak:
w słowa piosenki wplątany czas
by była
jutro kiedyś potem
wypełniona wspomnieniem
mieszcząca się w dłoniach
dobra myśl
o Tobie.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz